كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آلبوم تصاوير
اخبار
تصوير ها
رويدادها
زمان ديجيتال
فايل ها
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
نظر خواهي
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش رويدادها:.رويدادها
سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1399 برگزاری مسابقه مجازی آمادگی جسمانی بصورت ارسال ویدیو کلیپ

   احتراما با هدف کمک به حفظ و ارتقاء سلامت روحی و روانی اعضاء محترم خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور و به منظور ایجاد فضای نشاط آور و کمک به مهار شیوع ویروس کرونا، اداره کل تربیت بدنی اقدام به برگزاری مسابقه مجازی آمادگی جسمانی بصورت ارسال ویدیو کلیپ جهت کارکنان علمی، اداری و دانشجویان بصورت مجزا طبق آیین نامه (پیوست) نموده است.

بدیهی است هر استان بصورت مجزا مسابقات را طبق آیین نامه برگزار و10 نفر برتر ( 5 نفر دانشجو و 5 نفر از اساتید و کارکنان) را به اداره کل تربیت بدنی معرفی و پس از داوری و ارزیابی بعد از  عید سعید فطر نفرات اول، دوم و سوم کشوری برگزیده و اعلام خواهند شد و در راستای ارزش گذاری به این مشارکت حکم و جوایز در نظر گرفته شده است.

 کلیه مراکز و واحدهای تحت پوشش، نسبت به برگزاری و ارسال گزارش جامع از شرکت کنندگان و نیز نفرات برتر تا تاریخ 12/3/1399 اقدام مقتضی معمول فرمایند.

لازم به ذکر است اطلاعات مربوط به فعالیتهای مجازی ورزش دانشگاه در پورتال اداره کل تربیت بدنی به نشانی http://sport.pnu.ac.ir  و نیز صفحه رسمی اینستاگرام به نشانی : @sportofficial_pnu قابل مشاهده و در دسترس می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر